به گزارش دفتر استان خراسان رضوی پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دوره امدادگر ورزشی در شهرستان نیشابور با حضور ٣٢ نفر از علاقمندان به این حرفه به مدت یک هفته و تدریس اساتید برجسته و دانشگاهی نیشابور برگزار گردید.
به گفته دکتر زاده رحیم رئیس هیات پزشکی ورزشی که در افتتاحیه و روز نخست این دوره حضور داشتند، سیاست هیات در اینده برگزاری دوره ها در خارج از مرکز استان هست و برای اولین بار با شهر نیشابور اغاز شد که خوشبختانه با استقبال بسیار خوبی هم مواجه شدیم، شهرستانهایی که از ظرفیت جامعه دانشگاهی و علوم پزشکی برخوردار هستند در الویت برگزاری دوره های مدون فدراسیون پزشکی ورزشی خواهند بود.
دوره امدادگر ورزشی در روز اخر با حضور دکتر نظام دبیر هیات استان در محل برگزاری دوره و اخذ ازمون کتبی به کار خود پایان داد.
هیات پزشکی ورزشی استان از جناب دکتر منظوری و مجموعه همکاران ایشان به دلیل برگزاری با کیفیت این دوره مراتب قدردانی و تشکر خود را اعلام می نماید.
جمعه ۱۴ شهریور ۱۴۰۴ - ۱۰:۰۷
هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی:
برگزاری دوره امدادگر ورزشی در شهرستان نیشابور
ارسال نظر